یزدفردا "محمد امامی "سید حمید کلانتری آخرین استاندار یزد در دوران اصلاحات، فلاح زاده استاندار یزد را به مناظره کارشناسی فراخواند.

کلانتری در گفت و گویی در جمع برخی اعضای ستاد 88 استان یزد با اشاره به رواج آمارهای دروغ در سخنان وزرا و مدیران دولت نهم و همچنین تبلیغات خیابانی و برخی رسانه ها ، پیشنهاد کرد وزرا و مدیران دولت خاتمی با وزرا و مدیران دولت نهم در مورد عملکرد دولت به مناظره های تخصصی و کارشناسی بپردازند.

وی با اعلام آمادگی خود برای مناظره با استاندار یزد در دولت نهم تاکید کرد: این مناظره واقعیت ها را روشن می کند. ممکن است عدد و رقم هایی که من ارائه می کنم یکسویه باشد، یا آماری که ارائه می شود یکطرفه باشد، همانگونه که آمار بیکاری استان یزد را که در خیابان ها نصب شده و ادعا شده 17 درصد کاهش داده اند و این کذب محض است، چون من زمانی که از استانداری یزد رفتم نرخ بیکاری 2/8(هشت و دو دهم) بوده است.

استاندار اسبق یزد خاطرنشان ساخت: برای مناظره آمادگی دارم و خوب است برای قضاوت کارشناسی مردم در فضایی کارشناسی و علمی مثلا در دانشگاه و یا صدا و سیما مناظره ای کارشناسی و علمی شکل بگیرد و بر مبنای عدد و رقم صحیح عملکردها بیان شود نه بر مبنای شعار.

وی افزود: صدا و سیما با چنین فرصت های برابر زمینه مناظره وزرا و مدیران دولت هشتم و نهم را فراهم کند تا میزان درآمدها و دخل و خرج های این دوره با آن دوره و میزان سرمایه گذاری های دو دوره به صورت کارشناسی مقایسه شود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا